bron: FBPK
Deze week lanceerde de Openbare Bibliotheek Curacao (FBPK) een nieuwe campagne onder de naam, Ami tambe ta lesa den mi tempu liber (Ook ik lees in mijn vrije tijd).
De campagne is afgeleid van de Amerikaanse campagne "Get Caught Reading" en de Nederlandse campagne "zomerlezen "waarbij bekende mensen zich laten fotograferen met een boek. Doel van de campagne is om Curacaoneaars aan te moedigen in hun vrije tijd een boek te lezen en om de imago van het boek te verbeteren. Zo wordt vooral het plezier van het lezen naar voren gebracht.
Deze week worden op verschillende locaties op Curacao de posters verspreidt met bekende Curacaoneaars al lezende.
Fotograaf Pitopolo portretteerde op een creatieve manier Nathalie Petronia, Reinier Lijfrock, Ephrem J, Ilvia Gustina en Finchi Statia die belangenloos hun medewerking verleenden.
Deze bekende Curacaoneaars hebben zich in verschillende omgevingen laten fotograferen.
De campagne is afgeleid van de Amerikaanse campagne "Get Caught Reading" en de Nederlandse campagne "zomerlezen "waarbij bekende mensen zich laten fotograferen met een boek. Doel van de campagne is om Curacaoneaars aan te moedigen in hun vrije tijd een boek te lezen en om de imago van het boek te verbeteren. Zo wordt vooral het plezier van het lezen naar voren gebracht.
Deze week worden op verschillende locaties op Curacao de posters verspreidt met bekende Curacaoneaars al lezende.
Fotograaf Pitopolo portretteerde op een creatieve manier Nathalie Petronia, Reinier Lijfrock, Ephrem J, Ilvia Gustina en Finchi Statia die belangenloos hun medewerking verleenden.
Deze bekende Curacaoneaars hebben zich in verschillende omgevingen laten fotograferen.