Antilliaanse scholier vraagt medewerking

bron: Antillenhuis

Mag ik me even voorstellen? Ik ben Jeroen Reekers en zit in 4Havo van de middelbare school het RSG in Harderwijk, Nederland. Voor mijn eindexamen moet ik voor Aardrijkskunde een Praktische Opdracht, een soort werkstuk, inleveren. Omdat ik een ‘Yu di Korsou’ ben heb ik gekozen voor het onderwerp: (tijdelijke) migratie naar Curaçao.

Daarvoor heb ik deze enquête gemaakt. Ik hoop dat u deze enquête wilt doorsturen naar migranten of zelf kunt invullen zodat ik een overzicht krijg van de ervaringen van (tijdelijke) migranten op Curaçao.

Door de enquête helemaal in te vullen, het kost maar een paar minuutjes, en op voltooien te klikken ontvang ik automatisch de antwoorden. U hoeft dus niets terug te sturen. Ook is de enquête anoniem, ik zie alleen de antwoorden. De sluitingsdatum is maandag 5 mei.

Ik hoop dat veel mensen enthousiast mee willen werken!
Masha Danki,
Jeroen Reekers

Link voor enquête in het Nederlands:http://www.itslearning.com/test/r.aspx?XS=osxgesyyzam